پایش بیش از ۷۰ هزار نفر از گروه های هدف تحت پوشش در رویداد ظرفیت سازی اجتماعی

به گزارش روابط عمومی، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی سفر یک روزه خود به استان اردبیل و طی مصاحبه ای با واحد خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: خدا را شاکر هستم فرصت مغتنمی را در اختیار ما قرار داد که در آخرین لحظاتی که مفتخریم دولت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی تکافل اجتماعی و ظرفیت سازی اجتماعی را پیگیری بکنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآورشد: طرحی را که ملاحضه می کنید موضوع ظرفیت سازی اجتماعی هست ار باب هم افزایی و همسویی استراتژیک دستگاه ها، نهادها، گروه های مردم پایه و همه ارگانهای که در سطح استان بسیج شده اند تا مشکلات مردم را بررسی بکنند و از امکانات خودشان استفاده کنند لذا این موضوع همان تکافل اجتماعی هست که در حوزه مسکن، اشتغال و موضوعات توانمند سازی می تواند نیازهای مردم را برطرف سازد.

قادری در بخش دیگر از سخنان خود اشاره کرد: سازمان بهزیستی یک شجره طیبه ای هست که ماموریت های متنوع و متکثری دارد، یک سازمان استراتژیک که حدود ۸/۷ میلیون نفر را مورد پوشش قرار می دهد و مخاطب آن می باشد.

وی یادآور شد: سازمان بهزیستی در این عرصه در سازمان نسل نوع خود، سکوی جدیدی بنام ظرفیت سازی اجتماعی را طراحی کرد و الحمدلله فاز اول آن در همه استان های کشور انجام شد. در فاز دوم قرار گرفته ایم و با حضوردر استان های کشور و با بهره گیری از منابع ستادی استفاده نموده و با کمک، حمایت و هم افزایی که در واقع دستگاه های اجرایی با هم انجام می دهند بتوانیم نیارهای جامعه هدف را آنچه که شایسته آنها هست جامه عمل بپوشانیم.

قادری خاطر نشان ساحت: بنده مفتخر هستم که یازدهمین استان که استان اردبیل هست انتخاب شد و انشالله در فاز دوم در سطح کشور بیش از ۷۰ هزار نفر از جامعه مخاطب که بعضاً در نقاط شهری و روستایی بودند و نیازها و نظام مسائل آنها به قدر شایسته دیده نشده بودند مورد رصد قرار خواهند گرفت.

او ادامه داد: سازمان بهزیستی در طی دولت سیزدهم در حدود هزار روز خدمت خود کارهای بزرگی با حمایت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی انجام داد یکی از موضوعات که سازمان بهزیستی تا پایان سال ۱۴۰۲ از باب حذف  مستمری پشت نوبتی نداشت موضع اشتغال را پیگیری نمود و الحمدلله ابواب جدیدی در حوزه توان افزایی برای سازمان بهزیستی در حوزه برنامه و بودجه ایجاد شد.

کد خبر 111899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد